Så er hjemmesiden i luften

Så lykkedes det endelig at få hjemmesiden, facebook gruppen og google+ i luften.

Det betyder at du kan knyttes til google+ og facebook gruppen hvis du er medlem af foreningen og har oprettet en konto på de 2 sociale medier!

Vi forventer os meget af, at vi nu har skiftet vores brug af IT! Vi håber at møde rigtig mange af jer på facebook, så vi kan få gang i flere aktivieter, skabe mere kontakt mellem jer familier, indsamle og udveksle erfaringer og fremme andre af de gode formål vi finder i vores vedtægter.

For at det kan lykkes, er vi afhængig af hinanden og dermed også at alle der har noget på hjertet byder ind 🙂

Så meld ind på facebook, eller skriv til en eller flere af os i bestyrelsen (Se kontakt oplysniger her på hjemmesiden), og tilknyt os i google+ og se alle de dejlige billeder fra foreningens aktivieter og find relevante dokumenter, eller kom med forslag til forbedringer.

Vi glæder og til at snakke med jer 😉

Nyt layout

Kære besøgende!

Vi har besluttet at omlægge hele foreninges brug af IT!

Det skyldes forskellige ydre omstændigheder, som vi er nød til at tilpasse os. Det betyder blandt andet, at vi vil etablere en facebookside, hvor dialogen med medlemmerne primært vil foregå. Hjemmesiden vi derimod forblive “foreningens ansigt” ud i verdenen!

Vores kontaktoplysniger er stadig de samme.

Den nye hjemmeside og facebook siden påregner vi vil være klar i løbet af fredagen den 12. juli 2013.