Kinesisk Nytårsfest 2014

banner_chinese_new_yearLørdag d. 18. januar 2014 holder Kinaforeningen, traditionen tro, Kinesisk Nytårsfest. Igen i år bliver arrangementet afholdt på Hotel Scandic i Kolding. Familier, bosat øst for Storebælt, kan få refunderet broafgiften i forbindelse med deltagelse i nytårsfesten. Du kan læse mere herom i den vedhæftede fil.

Sidste frist for tilmelding og betaling er mandag d. 6. januar 2014. (Forlænget til d. 13. Se kommentar!) Husk at tilmeldingen først er gældende, når vi har modtaget indbetalingen – og medlemskontingentet er betalt!

Du kan læse meget mere om arrangementet, overnatningsmuligheder, broafgift m.m. i de vedhæftede dokumenter nederst på siden.

Spørgsmål vedr. arrangementet kan rettes til Winnie Henriksen (Se evt. under “Om foreningen” i menuen her på siden)

Tilmelding sker ved at følge nedenstående link og udfylde formularen:
Tilmeldingsformular

Dokumenter: