Madlavning for voksne

PEKING AND OG PEKING SUPPE ARRANGEMENT FOR VOKSNE – UDSKUDT!!!!!!!

Kom og vær med til at lave PEKING AND OG PEKING SUPPE – Arrangementet er for voksne og foregår i Reerslev (Hedehusene)

Pekingand

Dette et voksenarrangement, store børn +12 år er velkommen til at deltage i madlavningen, de skal betale som en voksen mindre børnene er velkomne til at spise med samt lege på skolen.

Læs videre “Madlavning for voksne”

Dragedag

DRAGEDAGEN HOLDES SØNDAG DEN 4. OKTOBER 2015 I HEDEHUSENE OG NYBORG.

HEDEHUSENE:

Mødested: Hedeland ved Tune/Hedehusene. Mødested P-pladsen ved Amfiteatret. Se mere på www.hedeland.dk

Tidspunkt: Kl. 14.30

Medbring: Kaffe, te, saftvand og kage – samt nogle spændende drager, vi kan få ud at flyve.

Læs videre “Dragedag”

Kinesisk for børn i København

Så arrangerer Kinaforeningen endnu engang “Kinesisk for børn” for deres medlemmer, alle er velkomne både vores kinesisk fødte børn samt deres søskende, eneste krav er at de er startet i 2. klasse og fuld af lyst til at lære og lege.

Det bliver søndag den 6. september fra 10.00 til 13.00 med ca. 30 minutters pause.

Undervisningen vil foregå på Søndersø Skole, Kirke Værløsevej 50, Værløse

Læs videre “Kinesisk for børn i København”