Kinesisk madlavning for forældre og børn – Hillerød

Er du og dit barn også interesseret i kinesisk madlavning, så er her chancen for at deltage i et forældre/barn madlavningskursus, hvor Yu-Lan kommer og laver en spændende menu sammen med os.

Det foregår lørdag den 11. marts fra kl. 10:00 til 14:00 i skolekøkkenet på Grønnevang skole, udskoling afd. Ø, Østervang 124, 3400 Hillerød

Der er plads til 8-9 familier (ca. 20 personer) – bestående af 1 forældre og 1-2 børn eller 2 forældre og 1 barn. Pris pr familie er 100 kr., som indbetales på konto 1551 3001695029 senest søndag den 5. marts.

Hvis I er flere end 3 personer i en familie, der vil deltage i madlavning så kontakt Winnie og hør om prisen.

Tilmelding sker til Winnie på wh@kinaforeningen.dk Tilmelding er efter først til mølle princippet. Dog senest søndag den 5. marts

Kinaforeningen vil rigtig gerne være med til at arrangere flere kurser rundt om i landet, så kender du en kinesisk kok og/eller har mulighed for at låne et skolekøkken, så kontakt Kinaforeningen, så vi kan få flere madlavningskurser sat i gang

Kinesisk for børn – i Aarhus

Det er lykkedes Kinaforeningen at arrangere “Kinesisk for børn” for vores medlemmer i det jyske!

Alle er velkomne (også dem fra Sjælland, Fyn og øvrige øer :), både vores kinesisk fødte børn samt deres søskende, eneste krav er at de er startet i 2. klasse og fuld af lyst til at lære og lege.

Det bliver lørdag den 18. marts fra 10.00 til 13.00.

Undervisningen vil foregå i Århus, hos Kemp & Lauritzen A/S Anelystparken 28, 8381 Tilst

Kinaforeningen vil sørge for lidt at drikke og spise i løbet af de 3 timer.  Hvis jeres børn har brug for mere, er de velkomne til at have en madpakke med.

Derudover er det en god ide at medbringe et kladdehæfte og deres penalhus.

Tilmelding sker ved at I sender en mail med barnets/børnenes navn(e) og alder til Bettina Schultz på mail: bscz@novonordisk.com

Sidste frist for tilmelding er lørdag den 11. marts – kurset vil kun blive afholdt hvis der er mindst 10 deltagere.

Arrangementet er gratis og tilmelding er efter først til mølle princippet – max. 20 pladser!