Godt Nytår

Tak for en god fest, og rigtig godt nytår 🙂

Tak til alle jer medlemmer for jeres store opbakning til arrangementet. Som altid var vi spændte på hvor mange der ville tilmelde sig til årets store begivenhed i Kinaforeningen. Igen i år var vi ca. 70 familie eller ca. 260 tilmeldte.

Endnu engang var det en fornøjelse at arrangere Kinesisk Nytårsfest, og endnu engang var
rammerne perfekte og personalet imødekommende. En stor tak til Scandic for samarbejdet.

Som altid støttede den Kinesisk ambassade op om arrangement og deltog med flere repræsentanter. Vi vil gerne takke for deltagelsen og det overflødighedshorn af mund-godt deltagerne kunne nyde godt af ved bordene til festen. Vi er tillige overbeviste om at de små pandaer har fået en hjerte-plads hos de mindste deltager ved dette års Kinesisk Nytårsfest 🙂

Derudover vil vi gerne takke Vejle Springteam, kosmetologer fra cliniquetina.dk, løvedans-truppen, kaligrafi-pigerne, karateklubben fra Galten og Emilie for at gøre arrangementet til så vellykket en Nytåsfest som det blev.

Som en ekstra bonus ved dette års Kinesiske Nytårsfest i Kinaforeningen fik alle deltagerne mulighed for at “prøvesmage” Yu-lans kogekunst, da hun bistod kokken med fremstillingen at den lækre kinesisk menu. Som ekstra-ekstra bonus har vi fået opskrifterne, og deler dem hermed så I alle kan prøve at gøre Yu-lan kunsten efter 🙂

Vi vil samtidig gøre opmærksom på, at der er mulighed for at prøve kræfter med den kinesiske kogekunst i selskab med Yu-lan flere gange i året. Og hvis man ønsker at lave en kinesisk madlavningsaften/-eftermiddag udover de allerede planlagte et andet sted, skulle det også være muligt at booke Yu-lan til det!

Søren Lodberg
Formand