Landsmøde og generalforsamling i Adoption og Samfund 2016

Adoption og Kulturmøder er temaet på dette års landsmøde i Adoption og Samfund, og finder sted i Odense d. 5. og 6. november 2016.

Temaet dækker over oplæg på mødet som støtte til udsatte børn i afgiver lande, former for åbenhed i adoption, om tilbagerejse m.m.

Derudover vil der blive mulighed for at diskutere Adoption som fænomen og begreb, og den forandring der, måske hele tiden, er i forandring. Og så selvfølgelig møde en masse andre der er interesseret i Adoption.

Den årlige generalforsamling afholdes i forlængelse af landsmødet om søndagen. Man skal tilmelde til arrangementet – uanset om man ønsker at deltage i det hele, eller kun ønsker at deltage i enten landsmødet eller generalforsamlingen.

Du kan læse mere om arrangementet, hvordan du tilmelder dig m.m. ved at følge nedenstående link til Adoption & Samfunds hjemmeside.

OBS:
Ønsker du at deltage som delegeret for Kinaforeningen, skal du endvidere kontakte foreningen kasserer Winnie Henriksen senest lørdag d. 29. oktober 2016!

Tilmelding til Landsmøde og generalforsamling i Adoption og Samfund