Kinesisk for børn

Så arrangerer Kinaforeningen endnu engang “Kinesisk for børn” for vores medlemmer. Alle er velkomne, både vores kinesisk fødte børn samt deres søskende, eneste krav er at de er startet i 2. klasse og fuld af lyst til at lære og lege.

kinesisk_for_børnDet bliver lørdag den 18. marts fra 10.00 til 13.00.

Undervisningen vil foregå i Tåstrup Kulturcenter lokale 3, Poppel Alle 12, 2630 Tåstrup

Kinaforeningen vil sørge for lidt at drikke og spise i løbet af de 3 timer. Hvis jeres børn har brug for mere, er de velkomne til at have en madpakke med.

kinesisk_for_børn_2Derudover er det en god ide at børnene medbringe et kladdehæfte og deres penalhus.

Tilmelding sker ved at I sender en mail med barnets/børnenes navn og alder til Bettina Schultz på mail: bscz@novonordisk.com.

Sidste frist for tilmelding er lørdag den 11. marts – kurset vil kun blive afholdt hvis der er mindst 10 deltagere.

Arrangementet er gratis og tilmelding er efter først til mølle princippet – max. 20 pladser!