Cafemøde – Tilbagerejse

Kinaforeningen inviterer til cafemøde om tilbagerejse.

I efteråret 2015 begyndte vi at undersøge mulighederne for at tage på en rejse tilbage til Kina for at gense noget af det land hvor vores to børn kommer fra.

Turen endte med at vare 2 uger hvor vi var omkring Beijing inden vi tog til Guangzhou i Guangdong provinsen hvor begge vores børn kommer fra, og besøgte desuden børnehjemmene og findestederne.

Det var en stor oplevelse, som vi gerne vil dele med interesserede familier fra Kinaforeningen.

Har du lyst til at høre noget om forberedelserne, overvejelser, oplevelser fra turen og hvilke indtryk turen har sat hos vores lille familie? Går du/I selv og overvejer at tage tilbage til der hvor jeres børn kommer fra? Så er du meget velkommen til at tilmelde dig dette cafemøde.

Cafemødet vil foregå i Århus, hos Kemp & Lauritzen A/S Anelystparken 28, 8381 Tilst, lørdag d. 20. maj 2017 kl. 10-12

Arrangementet er gratis for Kinaforeningens medlemmer. For ikke-medlemmer koster det 50 kr. pr. person, som indbetales på konto 1551 3001695029

Sidste frist for tilmelding (og betaling) er søndag d. 14. maj 2017.

Tilmelding sker på mail til Søren Hansen. Husk at angive navn og adresse på alle der tilmeldes!