Efterlysning af historier om højtider

Adoption og Samfund (A&S) har sendt nedenstående opfordring via deres netværk. Måske har du allerede modtaget den!?

På det seneste HB-møde, hvor medlemmer af bladets redaktion deltog om formiddagen, har vi besluttet i decembernummeret at bringe et tema om højtider i børnenes oprindelseslande.

Der kan være tale om både særlige højtider for det pågældende land og om særlige måder at fejre vestlige højtider som jul, nytår, påske osv.

Det kan være beretninger om, hvordan I selv har oplevet højtider i landet, men det kan også være en artikel med en skildring af højtiderne, selv om I ikke selv har oplevet det.

Der er deadline den 10. november 2014, men I må meget gerne på forhånd skrive til bladet, hvis I har en artikel i tankerne, så redaktionen har mulighed for at koordinere artikler fra de forskellige lande.

Mange hilsner

Marianne Østergaard

Medlem af HB

Du kan læse om bladet og hvem du kan kontakte på A&S’s hjemmeide.