Nytårsfest og generalforsamlinger – Hvor og hvornår?

Hvor blev den stiftende generalforsamling afholdt? Hvor ofte har foreningen afholdt Kinesisk Nytårsfest og generalforsamling på Sjælland? På Fyn? Hvor blev det afholdt i 2001? Hvornår blev det sidst afholdt på Sjælland? Hvornår blev det første gang afholdt på Scandic i Kolding? Hvor mange gange er det afholdt i Ringsted, i Kolding, i Roskilde, i Viborg …?

Vi har endnu engang været i arkiverne og set nyhedsbreve og referater igennem. Det er der kommet en oversigt ud af, hvor man kan se hvor og hvornår generalforsamling og nytårsfest er blevet afholdt gennem foreningens 25 år lange eksistens. Oversigten finder du under menupunktet “Om foreningen”, men du kan også komme til oversigten ved at følge linket her i opslaget.