Nyt om Kinesisk Nytårsfest 2015

Så nærmer tiden sig vores årlige afholdelse af Kinesisk Nytårsfest i Kinaforeningen!

Som annonceret i seneste Nyhedsbrev (#61 – kan også ses i kalenderen på hjemmesiden!) holder vi Kinesisk Nytårsfest d. 31 januar 2015 på Hotel Scandic i Kolding! Som sidste år vil det være muligt for medlemmer der kommer øst for Storebælt at få redunderet afgiften for passage af Storebæltsbroen.

I forbindelse afholdelse af Nytårsfesten 2014 var der flere der spurgte til om det var muligt at reservere et bord eller et antal pladser til “grupper”. Det kunne ikke lade sig gøre sidste år, men i år vil der i forbindelse med tilmelding være mulighed for at man kan skrive et unikt gruppenavn på tilmeldingen! En forudsætning er at man i gruppen er blevet enige om hvad man kalder sin gruppe!

Husk også at vi holder generalforsamling i forbindelse med Nytårsfest!

Tilmeldingen vil naturligvis blive annonceret på hjemmesiden, Facebook, Google+og i Nyhedsbrevet 🙂

Vi håber at se jer alle til Nytårsfest 31. januar 2015 i Kolding (HUSK datoen!)